19 November 2012

Muhammad Iman

Anak buah yang kedua, bertambah lagi ahli keluarga.. Alhamdulllah :)



Muhammad Iman bin Mohd Hadri..comel kan..anak abang aku yang ketiga..anak sulung..mase ni, iman baru sehari..putih kan..macam anak cina.. :) ikot ibu dia lah ni :p

* jangan kacau saya tido ! *

oH..comelnya..aku suka cubit pipi Iman..pastu kena marah ngan mak ==' err..pedulikan..aku geram weh..


mata aku mana? alahai, abaikan jelah..skang Iman dah sebulan lebih ! Iman berat gle..lenguh nak dukung...tapi best pelok.. :) 

*hye, kami sepupu*

skang, aku tak sabar nak tunggu Iman besar..boleh jalan, boleh cakap..yang paling tak sabar nak dengar Iman panggil aku Acu ! haha ! mak su sebenarnya.. dah Adam panggil aku acu..haihh..acu pon acu lah..

Aku harap lepas ni dapat baby girl pulak :) 
wahai abang2 ku, cepatlah.. nak anak buah pompuan nih ! plzzzzzz :)

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke