29 November 2012

mula panas..hujung bahagia..

Sape je tak penah rasa cemburu..kan? aku pon..tapi aku rasa tahap cemburu aku ni da melampau lampau..aku pon tak taw pahal aku nak jeles jeles nih..cemburu tanda sayang? memang lah..tapi kalau da nak buat aku cemburu hari hari memang nak kena arh ! penat gila vavi kot ! bukan dia rasa, aku yang rasa ! yang dia boleh gelak2 ==' sumpah tak lawak ! aku da la tengah panas hati..dia boleh selamber je buat tak taw ! bahagia aku rasa masa tuh =='

Dia cakap, dia suka aku cemburu & gelabah.. err? gelabah? aku gelabah? bila masa weiii? argh ! 
lagi aku cemburu, lagi dia akan buat.. fine ! buat lah ! 

Tapi sebenarnya aku suka dia buat aku cemburu..pulak? haha ! 

Buat aku lagi SAYANG sebenarnya..

Dia main main..aku taw tu..

Setiap hari aku akan rasa cemburu..tak kesah la dengan cara apa pon..tak banyak pon mesti ada sikit..tengah panas hati tu penghujungnya mesti ada bahagia..dia memang suka bagi aku panas..pastu dia jugaklah yang akan sejukkan aku balik... :)

i love you :)

2 comments:

Miss Zahirah said...

cuba awk buat sidia plk gelabah.. hihihi

aJa said...

Miss Zahirah : hehehehe

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke