06 December 2012

Alhamdulillah

Hidup macam roda..sekarang, keadaan menyebelahi aku dan dia..Alhamdulillah :) tapi kami bukan lah berada di atas sekali, cukup lah bersederhana...tak bawah tak atas..tengah tengah..kadang kadang rasa tak tahan jugak, tapi sabar jelah..sabar sabar sabar..aku rasa, aku da cerita banyak kali da pasal cinta aku..tapi rasanya belum masanya untuk aku bagitaw sape cinta hati aku pada semua..family pon tak taw..cuma ade la dua tiga orang sahabat aku yang taw..dan aku rasa, family tak perlu taw lagi, aku tunggu masa yang sesuai untuk cerita segalanya...In Shaa Allah, kalau jodoh tak kemana :)


Ramai yang datang tempah baju kt aku :) Alhamdulillah, rezeki :) sebenarnya, aku nak tolak, tapi aku ambek jugak..sebab takot tak sempat nak siapkan...aku ada bulan ni je lagi...tahun depan In Shaa Allah, sambung belajar lagi...can't wait !
Sekarang, memang bz sangat...dari pagi sampai malam menjait jela keje aku, makan pon tak sempat kadang kadang...tapi takpe, aku teroskan je menjait...
korang nak tempah baju kt aku? PM aku kat fb k..hehehehe *macam ade lah kan..


Terima Kasih Allah..
Bersyukur sangat dengan apa yang ada sekarang..
Keluarga, sahabat, kerjaya, cinta hati..bahagia sangat..walau seringkali dugaan datang..itu semua membuatkan aku lebih kuat sebenarnya..kalau takde dugaan bukan kehidupan lah tu kan? :)
Aku harap, hari esok dan hari hari yang akan datang, aku akan terus bahagia bersama mereka yang aku sayang :) dan aku takkan sesekali melupakan-MU..

5 comments:

nur ain iqlima ahmad nordin said...

tahniah sbb aja dh jadi penjahit yg mahir..ain je x hntar baju kat aja lg kann..pape pon..wish u luck..

aJa said...

ain : eh, xde la mahir sgt ain oiii..huhu..nanti ble2 free hanta la...

aJa said...

ain : eh, xde la mahir sgt ain oiii..huhu..nanti ble2 free hanta la...

Siti Mashitah Saidin said...

nak tempah baju! wua... lepas ni buleh jadi designer pulak

aJa said...

siti : In Shaa Allah :)

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke