12 January 2013

Aku pergi ~

Title macam sedih..aku nak pegi belajar..bukan pegi mana pon..huhu..sekarang aku neves..macam macam rasa tengah rasa nih..exited + takot + suka + sedih..eh, macam macam lah...semua rasa aku rasa nih..rasa tak nak pegi pon ade nih..hahaha..tempat baru..kita mana taw lagi macam mana keadaannya kan..mesti ada perasaan cuak..perasaan ingin tahu..sesuai ke tak tempat tu dengan kita..persekitaran dia macam mana?penduduk di sana bagaimana pula?sebenarnya jangan banyak tanya sangat..pegi dulu, rasa dulu, baru taw macam mana..haihh..tu lah aku, aku kalau boleh nak semua tempat perfect ! 100 % sempurna..tapi tak semestinya kan..mula mula je rasa lain..dah lama nanti mesti semuanya ok..tak payah risau sangat..kat sana bukan sorang sorang..ramai kawan..

jarang dah nak update blog pasnih..konfem bz je manjang..

kalau ade sesape yang folow tuh, nanti aku folow balik okeh..huhuhu...macam ade orang nk folow je..eh, adela, mesty ade punye..wkwkwkwkwkw...

aku harap aku boleh lalui setiap apa yang berlaku di sana..

wish me luck :)

Institut Latihan Kemas Sri Iskandar, Perak ~
Januari-desember 2013
Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke