05 January 2013

AZAM apa pulak TAHUN 2013 NIH !

DARI DULU SAMPAI SEKARANG AKU TAKDE AZAM ! SEBAB MACAM TAK PAHAM LAGI MAKSUD AZAM TU APA ! ARGH ! BUAT BUAT TAK PAHAM JE NIH ! SAPA YANG TAK NAK KEHIDUPAN YANG BAIK SETIAP TAHUN, SETIAP HARI, SETIAP JAM,  SETIAP MINIT, SETIAP SAAT..SETIAP KALI BERNAFAS ! KAN..DAH NAMA PON KEHIDUPAN..MESTI ADA DUGAAN, HALANGAN..MACAM MACAM LAH !

MEREPEK DAH AKU.. >.<

BERBALIK KEPADA AZAM TADI..BUKANNYA AKU TAKDE AZAM..ADA..ADA..ADA...CUMA AKU TAK NAK BERJANJI PADA DIRI AKU SENDIRI..BILA DAH JANJI KENA TUNAIKAN KAN..AKU TAKUT NAK BERJANJI..TAKUT JANJI TU MUSNAH HANCUR LEBUR BERKECAI !!!! AKU JUGAK YANG KECEWA..

APA YANG AKU BOLEH KATAKAN KAT SINI, AZAM AKU UNTUK TAHUN NI tiada ! MEMANG TAKDE ! SEBAB AKU HANYA ADA IMPIAN ! azam dengan impian tu lain kan >.<
IMPIAN AKU BANYAK..TAPI AKU BUKAN BERANGAN.. *kadang kadang la
DAN AKU HARAP SALAH SATU IMPIAN AKU AKAN TERCAPAI DALAM TAHUN NIH..KALAU TAKDE REZEKI..TAHUN DEPAN..DEPAN DEPAN DAN DEPAN LAGI...SEKARANG, AKU HANYA PERLU BERUSAHA UNTUK MEREALISASIKAN IMPIAN AKU TUH ! *walawehhh !

DAN SEKARANG AKU TAK FAHAM KENAPA ENTRY AKU KALI NI HAMPIR 99% HURUF BESAR ???? AZAMKAH ????

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke