09 January 2013

macam macam

sebenarnya aku tak taw nak letak title ape untuk entry nih..so, aku letak je 'macam macam'..sebab sekarang aku tak taw la, macam macam perasaan aku tengah rasa nih..baru baru nih, aku dapat tawaran sambung belajar di ILK (Institut Latihan Kemas)..Alhamdulillah..walaupon pada awalnya, nama aku tak tersenarai..akhirnya, aku diterima juga..terima kasih pada yang membantu..bila dapat taw yang aku tak dapat, aku terus nangis..betapa kecewanya hati aku masa tuh..hampir hampir putus asa..mulalah pikir masa depan aku nanti punah, hancur...macam macam lah..punya la kecewa sampai pikir negatif..pastu aku tak puas hati, aku call pihak ILK tanya kenapa aku tak dapat..sebenarnya, aku dah taw jawapan diorang, sebab ayah yang call dulu tanya..tapi apa salahnya aku cuba lagi, mungkin ada kesilapan kat sana..tapi jawapan tetap sama..anda tiada dalam senarai.. :( hampa aku..aku merayu..aku nak jugak belajar kat sana..tu lah, jangan mengharap sangat, bila tak dapat hati yang sakit..aku mengadu kat kawan kawan aku yang sama apply..diorang suma dapat..aku je tak..macam tak adil..hantar resume sama sama..tapi..ahh..kecewa gila..kawan aku Aishah, aku tak taw dia cakap macam mana kat diorang sampai diorang call aku balik bgtaw yang aku DITERIMA ! Ya Allah ! GEMBIRA SANGAT ! baru aku taw erti tangisan gembira.. :') masa diorang call bgtaw aku diterima, tak taw nak kata apa, aku terdiam, kelu lidah..syukur sangat..aku mula bersemangat..rasa macam kejayaan makin hampir dengan aku..In Shaa Allah aku berusaha sebaiknya di sana nanti..Terima Kasih Allah :)

*macam macam tak rasa? kihkih*

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke