11 February 2013

Sekadar luahan ~

aku baru je mula blaja..sebulan dah..ade lg 11 bulan..lame lagi nak habes..blaja tempat baru tak sama dengan blaja tempat lama..baru lagi, belum serasi dengan jiwa aku..nasib ada kawan kawan..kalau tak dah lama aku blah..fuhhh..tekanan kejap..esok dah nak balik sana...weh, kejapnya...duk sana rasa lama gila..jam tu lambat je nak bergerak..hmmm..Untuk mendapatkan keserasian antara aku dengan tempat blaja tu mungkin mengambil masa yang lama..susah nak bagitaw keadaan kat sana macam mana..

Tak baik mengeluh kan..terima seadanya..kalau dah macam tu keadaan kat sana,terimalah..abaikan mereka yang tak puas hati..pegi sana bukan nak bercuti..nak dapat ilmu kan..sO, teruskan..kuatkan hati, kuatkan semangat..ingat impian..setahun je..

Aku harap aku boleh..aku pon bukannya kuat sangat..kadang kadang mengalir jugak air mata..bertuah aku dikelilingi orang orang yang slalu bagi semangat..terima kasih daun keladi..


No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke