09 February 2013

Tiada ku duga

Tak sabar dah nak pegi tempat tu..nak tido malam pon tak lena..duk pikir apa yang nak jadi esoknya..neves gila bila dah sampai tempat tu..rasa memang tak nak balik umah dah..nak duk sana teros..sampai macam tu aku rasa..

Tapi sayang..luaran je nampak hebat..bila dah taw je bahagian dalaman dia cmne, teros aku rasa macam nak lari sekuat hati, tinggalkan tempat tu..! perasaan apakah? baru je tadi rasa happy..tup tup..haihh ! baru hari pertama..dah rasa macam nih..

Hari kedua dan seterusnya.............
perasaan yang tak diduga ni masih sama..masih ingin terus melangkah keluar..tapi kaki terasa berat..takde sapa dah boleh tolong tarik keluar..
argh ! aku benci terus di sini ! 
sebelah hati kata tidak, sebelah hati kata ya..mana satu?

Tempat tu...
semuanya dusta..dusta belaka..
hanya penduduk dalam tu saja yang tahu, yang rasa, yang alami dan yang lain lain..

Sekian ~

2 comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke