30 April 2013

menghantui

Assalamualaikum..lama aku menyepi..ada sesiapa yang cari aku ke?ok..takde.. ==' huh ! aku pergi mencari ilmu..kalau online pon tak sempat nak update..sekarang aku lebih banyak update kat twitter saje..cepat dan mudah bagi aku..facebook?kadang kadang..

4 bulan sudah aku di Sri Iskandar..8 bulan lagi..hari hari aku lalui hidup di sana dengan penuh debaran..cabaran di sana sangat hebat..tak terduga..tak sangka..macam macam perasaan..susah nak gambarkan..gembira?hanya untuk menenangkan hati aku..sedih?hari hari..sehinggakan aku sendiri tak pasti aku sedih untuk apa..gila kan..semangat yang hilang, terpaksa aku cari semula ==' kini, aku masih mencari..aku mengharapkan keadaan akan berubah semula..seperti yang aku inginkan..InshaAllah..

Kenangan 'itu' bukan mudah untuk aku lupa..akan aku lupakan bila sudah tiba masanya..

Kini, aku terjaga dari tidur lena yang panjang..bila aku buka mata..semuanya pudar..kabur..kelabu..baru aku sedar..baru aku faham..ini lah hakikat yang aku harus terima..bukan mudah untuk membina..semakin aku bina, semakin ada retak..aku cuba tutupkan keretakan itu, luaran aku kuat..dalaman Allah je yang tahu..aku belajar untuk bangun bila jatuh..aku jatuh, aku sakit..nak bangun pon sakit..semua sakit.. ohh :'(

Aku masih punya rasa kasih
Aku masih punya rasa sayang
Aku masih punya rasa rindu

Kasih, Sayang dan Rindu itu InshaAllah tidak akan hilang selagi masih ada kekuatan ~

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke