25 May 2013

Pulang ke sangkar =='

Pahal aku rasa kejap sangat cuti nih...cepat cepat ! tarak masa nak update nih ! huh ! malas gile vavi nak balik ! arghh ! nanak balikkk ! aku nak kat sini..tak nak kat sane ! tolonglah faham ! sape yang nak faham aku nih !? hmm..hanya orang tertentu je yang faham aku...! well, tak payah la nak mention nama !

Aku masih boleh bertahan..untuk teruskan apa yang dihajati :) In Shaa Allah :) semua ketentuan dari Dia ada hikmahnya..jangan disesali apa yang terjadi..kelak merana diri..aku sedang merangkak ketika ini..dan ingin sekali berdiri teguh..berjalan adalah langkah seterusnya...kekuatan dan semangat akan aku bawa bersama, untuk berlari tanpa menoleh ke belakang..

Kalau dulu, aku mengharapkan mereka untuk pimpin tangan aku...sekarang aku merasakan semua itu tak perlu lagi buat aku...aku boleh lakukan sendirian..walau berat aku pikul..aku gagahkan jugak..aku buat mungkin sebab terpaksa atau mungkin untuk mengelakkan diri atau menyelamatkan diri sendiri !

Takpelah..aku je yang tahu..tak perlulah orang lain tahu sama..aku sudah cukup bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan yang datang.. In Shaa Allah..

Sekarang aku kuat..tapi belum lagi kuat sepenuhnya..masih lagi punya rasa di hati..aku takut kelak rasa yang aku pupuk selama bertahun akan lenyap..sekarang hanya samar samar..rasa di hati aku kabur.. :( perasaan apakah ini?

Satu hari nanti aku akan lepaskan semuanya...aku mahu bebas...aku tak nak jadi macam burung dalam sangkar..terikat ! sekarang aku diikat kuat..hanya menunggu masa untuk membuka, terbuka atau dibuka !

Aku adalah aku !

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke