15 June 2013

5 hari macam 5 tahun !

Assalamualaikum..
Bismillah..

Seminggu lebih dah aku cuti..ingat aku pegi suka ria ke hape ! choiii ! err --' tetibe ~

  Dah tiba masanya untuk aku kembali ke sana..kemana?mana mana jelah..nak bgtaw pon dah rasa kemalasan dalam diri..hari ni memang lambat sangat perjalanan aku..bangun lambat..mandi lambat..jalan lambat..kemas barang lambat..pahal ntah..

   5 hari je lagi...pastu cuti sem ! yeay ! tak sabar nak cuti lagi ! horey ! 5 hari? lamenye ! sehari pon aku da terasa lama..nak tunggu 5 hari? macam macam boleh jadi dalam masa 5 hari..alah 1 hari pon akan jadi lebih dari macam macam tuh ! aku tak nak ! nak tak nak aku kena hadap jugak ! --'

Sabarlah duhai hati ~


No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke