31 August 2013

Sabar :)

Assalamualaikum..
Bismillah..

Allah da tentukan segalanya untuk kita..semuanya yang terbaik dari Dia..mungkin hati sudah tak sabar..mungkin hati meronta ronta inginkan sesuatu itu terjadi dengan cepat..kalau Allah tak izinkan, tak jadi jugak apa yang diinginkan..jadi, kena sabar lah..kan..doa + usaha..In Shaa Allah termakbul apa yang dihajati..cepat atau lambat..itu semua rezeki..tak perlu lagi merungut melihat apa yang terjadi di sekeliling.. :) sabar ye :) orang yang sabar itu adalah orang yang sangat sweet :)

Selamat Malam :)

30 August 2013

Andai Hatiku Bersuara

Oh Tuhan, berikanlah aku
kekuatan menempuhi dugaanmu
aku percaya ada hikmahnya
di setiap dugaan yang kuterima..

Andainya hatiku bersuara
pastinya ia akan berkata
cukuplah sayang aku tidak berdaya
mengharungi segala sengsara

Berapa kali aku harus terluka
barulah kan ku sedar
cintaku tidak layak untuk dirinya
mengapa masih aku setia di sisinya
tidak ku mengerti
tidak ku fahami..

Seperti insan biasa aku ingin bahagia
menyintai dan dicintai tiada duanya
andai terlampau permintaanku ini
maafkanlah kasih..

Andai Hatiku Bersuara
by Chomel

27 August 2013

Aku BEBAS !

Assalamualaikum ~
Bismillah...

Berat rasa hati nak buat keputusan..tapi aku tak mampu dah nak lalui semua ni..nak kata aku pengecut? penakut? katalah apa saja..aku yang rasa..aku yang lalui..aku yang hadap..aku saja yang tahu..kali ni, biarlah aku sendiri yang buat semua ni..bukan orang lain..aku yang pilih...aku pilih untuk memenuhi permintaan diri sendiri !! baru sekarang aku penuhi !

Sekarang..aku dah lepaskan semuanya..sikit pon tak tinggal..patah balik? tak mungkin..

Kini, aku bebas ! yeay !

Takkan ada lagi cerita sedih aku ! In Shaa Allah :)

Sekian, Terima Kasih !
Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke