24 January 2014

Dua ribu empat belas

Assalamualaikum..
Bismillah..

:)

Lama aku tak berblogging..terasa kekok pulak --' selalu blogging guna notebook, sekarang guna fon --' kecik weh..dan sebab notebook rosak lah aku jarang bercerita disini.. Ok, sekarang baru nak cerita :)


CERITA PERTAMA : sambung belajar

 Mereka tak tahu apa masalah yang aku tengah hadap ! jangan pertikaikan alasan  yang aku bagi. Aku tahu apa aku buat. Tak semestinya aku tak sambung belajar aku tak boleh berjaya ! Macam mana susah sekalipon aku, aku takkan tinggalkan apa yang dah aku belajar. Inshaa Allah, ade rezeki aku teruskan. Terima kasih pada kawan kawan yang bagi semangat :)
Sekarang, masa untuk bantu mak ayah !

CERITA KEDUA : suri rumah

 Hampir 3 tahun aku belajar dalan bidang jahitan. Dan bagi aku, menjahit boleh bagi aku kepuasan. Bila tengok customer puas hati dengan hasil tangan aku, aku rasa sangat bahagia . Tak tawlah nak cakap cmne.
Tapi ada lagi benda yang boleh buat aku rasa puas sangat. peh !

MEMASAK ! yes ! masak ! fuh, aku baru sedar yang dengan masak lah boleh buat aku puas.! haha ! lantak lah orang nak cakap ape ! aku suka bila aku masak orang makan sampai habes. Aku tak makan pon takpe !

Dan aku bangga jadi suri rumah sepenuh masa :)

CERITA KETIGA : cinta hati

 Tahun 2014, tahun yang ke 4 aku dengan 'si dia'. Masih terlalu awal untuk kami melangkah ke peringkat seterusnya. Melihat ramai kawan yang sudah mendirikan rumah tangga membuatkan aku teringin nak ikut jejak langkah mereka. huhu. Berangan je lebih aku ni. Benda kawin ni bukan benda main2. Kalau ada jodoh tak kemana. Takkan lari gunung dikejar. 'si dia' slalu pesan macam ni. hehe.

CERITA KEEMPAT : ...

 Takde dah. Assalamualaikum :)

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke