08 February 2014

Allah je tahu.

Assalamualaikum..
Bismillah..

Ada yang tahu. Ada yag tak tahu. Yang tahu pon tak semua cerita dia tahu. Terima kasih sudi jadi pendengar yang setia. Terima kasih bagi nasihat yang boleh buat aku tenang sekejap. Ya, sekejap je. :'( sebab sebenarnya aku harapkan orang lain untuk jadi pendengar aku :'( tapi aku tak dapat. Dan aku sangat berharap suatu hari nanti aku akan cerita semua dekat dia :"( walau aku ada masa 5 minit je dengan dia. Aku takkan sia siakan masa 5 minit tu :') dan aku boleh pinjam bahu dia :'( aku dengan dia bukan orang lain pon. Hmm. Tapi kenapa susah sangat aku nak dekat dengan dia? Kenapa susah sangat aku nak curi perhatian dia? Macam macam aku buat. Itu ini. Tapi tetap sama. Orang lain yang takde kena mengena pulak yang boleh diharap. Orang lain pulak yang aku cari dulu. Hari ni aku masih mencuba. Gagal lagi :'( Sampai aku rasa dah tak nak mencuba lagi. Tapi aku tetap teruskan macam biasa. Nampak senang.

Hari hari aku ada cerita nak cerita. Orang lain pon takkan nak ada kat aku 24/7 kan. Rimas. Aku tahu. Aku bersyukur ade orang lain tu dalam hidup aku :') Terima kasih :') Semoga Allah balas jasa baik orang itu dekat aku.

Allah je tahu :')

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke