22 June 2014

Kemana menghilang?

Assalamualaikum..
Bismillah..
Semoga kita semua berada dalam lindunganNya..amin..

Aku tak pegi mane. Ade je. Cuma aku sibuk. Sibuk dengan apa?

Januari 2014
secara rasmi aku telah lantik diri aku sendiri sebagai 'suri rumah' sepenuh masa. & Yes ! I"m proud ! Sebab bila aku ganti tempat mak aku. Baru aku taw betapa beratnya bebanan mak selama ni. Tapi mak tak penah mengeluh :') aku baru biat sikit dah banyak bunyik ! Penat lah apalah itulah inilah. Ade je benda nak merungut --' sekarang tak lagi. Hehehe. Dah boleh dah. Penat?? Memang lah. Tapi takpe. Dah biasa.
Sambil tu jaga anak buah. Kemana je aku pegi mesti orang tanya. Anak ke tu? Err..
Ok. Semua kerja rumah aku buat. Tapi kalau penyakit malas tu da datang memang kena marah la dengan mak ! Adehh !

April 2014
FINALLY !!! I'M INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT OF MARY KAY !!! :')
& yang ni aku akan cerita kemudian.

Nampak ! Sibuk tak aku !

Eh. Ade lagi. Sekarang da nak dekat raya. Aku sibuk menjahit. Hari hari ! Peh ! Banyakkkkk !

Ok. Sekarang jelas kan. Nampak kan. Aku sibuk. Eh. Memang la nampak senang. Meh sini ganti tempat aku. Apa kau rasa. Sibuk ke tak. Haha !

Ada yang mula jauhkan diri dari aku sebab aku terlampau lampau sibuk :'( dah banyak kali explain kot. Dulu boleh la layan. Talde buat mende. Sekarang aku kerja. Kurang la sikit masa tu. Bukannya alu lupa. Sabar lah. !

Ok bai.

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke