16 November 2014

Banyak sangat cerita

Assalamualaikum..
Bismillah..

Tak aktif sangat dah blogging sekarang ni. Makin hari makin malas nak update. Dulu kemain rajin aku update.

Bukan takde cerita. Bukan takde info menarik. Aku cuma takde masa nak cerita. Banyak sangat cerita yang nak diceritakan.

Blogwalking? Memang dah jarang sangat. Dulu kemain rajin BW blog sesape je.

Nuffnang? Macam dah tak faham je apa itu nuffnang --' ada sapa nak ajarkan aku tak?

Giveaway & contest? Dulu kemain rajin join. Pantang dapat invite dari blogger, terus join. Sejak notebook rosak la yang aku malas nak update. Ni pon guna fon. Tak semangat langsung, sebab kecik --' tak puas nak update.

Apa2 pon, aku rindu blogger yang aku kenal dulu2. Sekarang pon aku ikut jugak perkembangan diorang. Cuma diorang pon macam da tak aktif :')

Susah jugak nak jadi blogger yang tegar ni kan. Blogger yang dah femes tu memang terbaik lah.

Cerita yang sangat banyak tu nantilah aku cerita.

Salam dari Perak :)

No comments:

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke