08 February 2014

Allah je tahu.

Assalamualaikum..
Bismillah..

Ada yang tahu. Ada yag tak tahu. Yang tahu pon tak semua cerita dia tahu. Terima kasih sudi jadi pendengar yang setia. Terima kasih bagi nasihat yang boleh buat aku tenang sekejap. Ya, sekejap je. :'( sebab sebenarnya aku harapkan orang lain untuk jadi pendengar aku :'( tapi aku tak dapat. Dan aku sangat berharap suatu hari nanti aku akan cerita semua dekat dia :"( walau aku ada masa 5 minit je dengan dia. Aku takkan sia siakan masa 5 minit tu :') dan aku boleh pinjam bahu dia :'( aku dengan dia bukan orang lain pon. Hmm. Tapi kenapa susah sangat aku nak dekat dengan dia? Kenapa susah sangat aku nak curi perhatian dia? Macam macam aku buat. Itu ini. Tapi tetap sama. Orang lain yang takde kena mengena pulak yang boleh diharap. Orang lain pulak yang aku cari dulu. Hari ni aku masih mencuba. Gagal lagi :'( Sampai aku rasa dah tak nak mencuba lagi. Tapi aku tetap teruskan macam biasa. Nampak senang.

Hari hari aku ada cerita nak cerita. Orang lain pon takkan nak ada kat aku 24/7 kan. Rimas. Aku tahu. Aku bersyukur ade orang lain tu dalam hidup aku :') Terima kasih :') Semoga Allah balas jasa baik orang itu dekat aku.

Allah je tahu :')

06 February 2014

1st Anniversary Giveaway by Madihah


Assalamualaikum..
Bismillah..

aJa dijemput oleh Madihah untuk join GA beliau. Macam taw2 je aJa tengah gila GA nih. Huhu.
Jom memeriahkan lagi GA beliau :)



KLIK BANNER UNTUK JOIN

Terima kasih kepada sponsor :

  
Senarai Hadiah
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Bookmark felt-
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Hadiah misteri-
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Keychain nama sendiri -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Set beauty -  GAMBAR
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Keychain -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Topup RM10-
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Topup RM10 -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Topup RM5 -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Topup RM5-
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Topup RM5 -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Topup RM5 -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Topup RM5 - (New)
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Banner -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Review blog -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Header -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif Transparent header -
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/fairy/pic014demoji_666399decoojp.gif 1black mask dan brooch -



Kalau peserta melebihi 100 orang, saya akan tambah novel untuk seorang ^_^ 


04 February 2014

Giveaway 5K Dunia sebenar Shida

Assalammualaikum, peace upon you.
http://www.duniashida.com/2014/02/giveaway-5k-dunia-sebenar-shida.html
Dijemput semua memeriahkan lagi Giveaway 5K Dunia sebenar Shida (klik banner untuk join) dengan hadiah yang cukup banyak dan lumayan serta syarat sangat mudah. Terima kasih juga kepada para Penaja yang sudi menaja untuk giveaway kali ini dan mereka adalah :
Kategori Blogger :
Kategori Onlineshop :



Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke