08 June 2015

Kawan. Sahabat.

Assalamualaikum.
Bismillah.

Cukup lah seorang. Aku tak perlu ramai2 sangat. Pening. Serabut. Semak !

Kadang, orang yang aku harapkan buat tak tahu je. Memang dia dengar luahan aku, tapi cuma sekadar dengar jelah, & terus tuka topik. Kau rasa? Dia sangat peduli tak?

Sebab tu aku pilih sorang & Alhamdulillah orang yang aku pilih sangat tepat. Kami sama2 ada. Susah ke senang ke ape pon perasaan & keadaan kami lalui bersama.

Dah malas nak jaga hati orang yang tak pernah serik dengan perbuatan dia yang dia tak penah sedar walaupon aku dah terang2 tegur dia . Sekali dua kali tiga empat lima enam kali berpuluh kali kau ulang benda yang sama yang aku tegur. Sampai aku dah putus asa nak teruskan persahabatan konon la sahabat sangat.

Teruskan berkawan dengan orang yang takde perasaan. Aku ada perasaan. Tak payah kawan dengan aku.

Sekian dari aku luahan yang agak teruk & terpaksa tekan publish.


1 comment:

Abril Abil said...

comel blog kak aja
mcm mna nak buat
teach me

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke