18 March 2016

Sejak kebelakangan ni, banyak perkara yang berlaku pada aku. Banyak yang duka. Aku takut sendiri, tapi aku mahu sendiri. Kadang, tak terlayan karenah sendiri. Ada saja tak kena. Ada  saja yang tak puas hati. Entahlah...

Perkara yang duka tu berat sangat nak tanggung. Sampai menangis dibuatnya, baru rasa lega. Eh! Menangis je dah boleh hilang ke rasa duka tu? YES ! tapi sekejap jela rasa ok. Lepastu jadi balik. Haihh. Oh hati, tolonglah kuat. 

Aku serahkan semua pada Allah. Jika Allah izinkan, terjadilah ia. Tak henti doa pada Allah. Doa supaya hilangkan rasa duka di hati. YaAllah, Alhamdulillah, Mula hadir ketenangan yang sangat aku inginkan. Terima kasih Allah. 

Semoga ketenangan ini berpanjangan selamanya. 

1 comment:

Mummy Yana said...

boleh rasa kesedihan tu:( Hope awk kuatkan semangat ok! chaiyokkk

btw, sy follow sini:)

http://hyheejabs.blogspot.com/

Copyright reserved by Aja edited byCaersasuke